Documents per a la preinscripció
SETMANA DE L'ORIENTACIÓ. I TU, QUÈ HI PINTES. 23 24
Aquesta és una revisió antiga del document
Els ensenyaments d'informàtica tenen com objectiu facilitar l'adquisició de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per desenvolupar-se en la societat actual. S'imparteixen en quatre nivells: COMPETIC Inicial, COMPETIC 1, COMPETIC 2 i COMPETIC 3.
El nivell inicial d'informàtica (COMPETIC inicial) s'adreça a les persones adultes que volen assolir un domini bàsic de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).
Les competències que es treballen en aquest nivell són les següents:
Els diferents nivells usuari d'informàtica (COMPETIC 1, 2 i 3) van adreçats a persones que tenen uns coneixements bàsics del funcionament de l'ordinador, del tractament de textos, de l'ús del correu electrònic i de la cerca d'informació per Internet, el civisme digital, full de càlcul i tractament de la imatge i el so. Les competències que es treballen als diferents nivells són les següents:
a) El certificat de competència digital de l'educació de persones adultes del nivell COMPETIC 1 equival al certificat bàsic de l’ACTIC.
b) El certificat de competència digital de l'educació de persones adultes del nivell COMPETIC 2 equival al certificat mitjà de l’ACTIC.
c) El certificat de competència digital de l'educació de persones adultes del nivell COMPETIC 3 equival al certificat avançat de l’ACTIC, en relació amb les competències que hi consten com a aptes, que han de ser dues com a mínim.
Resolució ENS/924/2014, de 23 d'abril, per la qual s'estableix el procediment d'avaluació i certificació dels ensenyaments de competència digital a l'educació d'adults (DOGC núm. 6614, de 2.5.2014)
Ordre PRE/206/2017, de 4 de setembre, de reconeixement de l'equivalència entre els certificats de competència digital de l'educació de persones adultes (COMPETIC) i els certificats d'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC) (DOGC núm. 7450A, de 7.9.2017)
Resolució ENS/447/2018, de 12 de març, de modificació de la Resolució ENS/924/2014, de 23 d'abril, per la qual s'estableix el procediment d'avaluació i certificació dels ensenyaments de competència digital a l'educació d'adults (DOGC núm, 7580, de 16.3.2018)
★ INSCRIPCIÓ I MATRÍCULA
Persona de contacte per a la informació i l'orientació sobre els cursos de COMPETIC:
Érika Fernández / erika.fernandez@cfavalles.org